FAQ

Kunnen de producten van mijn webshop worden opgenomen bij TotaalWinkel.nl?

U wilt ook uw producten in een van onze TotaalWinkels tonen? Dat kan! Mail naar info@totaalwinkel voor meer informatie.

Ik heb een klacht over een product. Kan ik bij jullie terecht?

Als u een klacht heeft zult u dit direct moeten melden bij de webshop waar u de aankoop heeft gedaan. TotaalWinkel levert zelf geen producten, dus kunnen wij u niet verder helpen.

Ik wil een beoordeling geven van de webshop waar ik mijn aankoop heb gedaan. Kan dat?

Voor de beoordeling van aangesloten webshops werken wij samen met ShopReview. Hier kunt u uw beoordeling achterlaten.

Welke TotaalWinkels zijn er allemaal?

Het aantal TotaalWinkels groeit nog steeds! Kijk voor een volledig overzicht bij Categorieen. Hier vind u alle TotaalWinkels in 1 oogopslag!

Kan ik ook met een banner adverteren op een TotaalWinkel?

Ja dat kan. Ook voor banneradvertenties is ruimte op de pagina’s. Neem voor meer informatie contact op via info@totaalwinkel.nl

Uw vraag staat niet in de FAQ ?

Neem contact met ons op via:

info@totaalwinkel.nl

Hulp nodig?